poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Złoto Safari - recenzja

Uparłam się na te lakiery Safari, ale bardzo mi się spodobały cenowo, jak i kolorowo :)



Lakier ten kupiłam w cenie 3 zł na targu. Nie mam do niego zastrzeżeń, ponieważ dobrze pokrył paznokcie dwoma warstwami.  Czas schnięcia - około 30 minut. Po tym czasie śmiało mogłam myć naczynia itp. Mimo swojej bardzo lekkiej konsystencji odprysnął tylko na jednym paznokciu dopiero trzeciego dnia. 



Myślę, że jest wart swej ceny, bo na paznokciach wygląda pięknie :)



10 komentarzy:

  1. śliczny :) mój czerwony z safari schnie ok 5 minut

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście bardzo ładnie wygląda, lubię złote paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Safari <3 Masz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja trafiłam na bublowaty Safari :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tanie i dobre są
    Zapraszam do siebie http://poszukiwane-okazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O, tego koloru z Safari jeszcze nie mam :) Ale inne mam i oczywiście lubię, do tego są supertrwałe!

    OdpowiedzUsuń