wtorek, 6 sierpnia 2013

**Mix wiadomości i zdjęć**


Sobota: Udało mi się wreszcie zrobić "niby" tort, chociaż wygląda to po prostu jak ciasto przełozone kremem, ale najważniejsze, że każdemu smakowało. Szkoda, że nie miałam polewy czekoladowej, na pewno lepiej by wyglądało.



Niedziela: Poprosiłam chłopaka, żeby po drodze do mnie kupił jakiś zmywacz do pazkonci. Chyba wiecie gdzie się wybrał ? ;) Zapach ciekawy, bo bez acetonu. Zobaczymy jak się sprawdzi.

Poniedziałek: Pani Listonoszka przyniosła mi znów paczkę od Bobovity...




... oraz poradnik "Bezpieczna praca za granicą". Można go zamówić TUTAJ . Jeśli nie jest Wam potrzebny, to nie zamawiajcie. Przychodzi e-mail z pytaniami, na które trzeba odpowiedzieć, jeżeli chcecie ten poradnik otrzymać.




Wtorek: Nareszcie przyszła do mnie długo oczekiwana paczka od CREDO PR KLIK. Nawiązałam z Nimi współpracę na początki lipca. Do testów odtrzymałam:
- piernik kętrzyński
- majonez kętrzyński
- musztarda kętrzyńska
- żel pod oczy ze świetlikiem i kolagenem


Na koniec i poprawę humoru (jeśli lubicie koty :P) pokażę Wam moje dwumiesięczne tygrysy :D Zawsze jeden śpi, a drugi  pilnuje. Śpiący kociak ma tak twardy sen, że nawet nie czuje jak biorę go na ręce, bardzo ciężko go dobudzić... ;D




13 komentarzy:

  1. Ten tort kojarzy mi się z lodami Tartufo :D Bardzo apetycznie wygląda ;) Gratuluję współpracy i życzę smacznego testowania ;)
    Śliczne koteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodkie koteczki. I torcik wyglada smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję:)
    Ta paczuszka z bobovity przyszła Ci po ukończeniu 6.miesiąca przez dziecko? Bo ja mam też tam konto, a od czasu rejestracji nic nie otrzymałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testyprobeczki7 sierpnia 2013 15:37

      mi też długo nic nie przychodziło. później weszlam na swoje konto i nie miałam zaznaczonego że chcę otrzymywać próbki i paczki. dopiero gdy zaznaczyłam to przyszły wszystkie zalegle paczki.

      Usuń
  4. Ciekawy tort wygląda smakowicie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort wygląda apetycznie :D słodkie kootki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy :)
    Śliczne kociaki, z chęcią bym jednego przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne przesyłki :) U mnie post, który czeka na Wasze pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała współpraca ;) Gratuluję ;)
    No i torcik wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, napewno będę zaglądać:)
    Zapraszam do mojego świeżutkiego bloga o podobnej tematyce

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kociaki ja tez mam jedną kotkę która ma 3 miesiące:) Super blog będę tu zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby tort wygląda naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń