poniedziałek, 24 czerwca 2013

Współpraca z Quiz Cosmetics


Rozpoczęłam swoją pierwszą współpracę z firmą Quiz Cosmetics KLIK .
Nie wspominałam Wam nic wcześniej, bo bałam się, że paczka nie dojdzie i że to może jakaś ściema, ale jednak nie :)





Dostałam do testowania:
- neonowo różowy lakier Safari,
- różowy błyszczyk Safari,
- cienie do powiek w kolorze fioletu, różu i beżu

Niedługo będę testować i wszystkim się z Wami podzielę :)
Zapraszam do współpracy z tą firmą. Bardzo miła e-mailowa rozmowa, wszystko poszło sprawnie. Jestem baaardzo zadowolona :)

4 komentarze:

  1. Średnio widać kolor lakieru na zdjęciu, ale wydaje się być w moim stylu :) Cienie do powiem też fajne, szczególnie róż i beż :) Gratuluję pierwszej współpracy i życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także nawiązałam współpracę z tą firmą i dzisiaj mi przyszła paczuszka :)
    to także moja pierwsza współpraca, jestem w trakcie rozmów dotyczących kolejnych współprac :)
    ja od QUIZ dostałam bazę silikonową, błyszczyk i róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja również wczoraj otrzymałam od nich przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń