niedziela, 16 czerwca 2013

Odkrycie za niską cenę :)

Verona, Ingrid Cosmetics, Mineral Silk&Lift -Długotrwały mineralny fluid nawilżająco-wygadzający


Jest to mój ulubieniec. Długo szukałam fluidu, który miałby dobre krycie, przystępną cenę i w miarę długo utrzymywał się na twarzy. Wreszcie znalazłam. Poleciła mi go mama mojego ukochanego. Najczęściej fluidy kupowałam w Rossmannie, ale to była strata pieniędzy. Poszłam więc do małej osiedlowej drogerii i dostałam ten fluid za 7,70 :)


Producent obiecuje nam 16 h trwałości. Moim zdaniem trochę przesadził :D 8 godzin to max i to jeszcze jak posypiemy trochę pudru. Lecz za taką cenę nie narzekam na niego. Jestem w trakcie drugiego opakowania i jak narazie nie zrezygnuję :)
Wybrałam kolor 30- naturalny beż i idealnie stopił się z moją skórą. Faktem jest, że troszkę ciemnieje z czasem, ale nie dużo. Jestem bardzo blada, a ten fluid okazał się genialny.
Co do zapachu- lekko chemiczny, praktycznie wcale go nie wyczuwam.



Jest on dość gęsty ale za to ma doskonałe krycie, nie zapycha porów, a cera jest gładka i nawilżona :) Poza tym nie tworzy efektu maski i nie podkreśla suchych skórek. Świetnie się rozprowadza, ale od razu po nałożeniu twarz mocno się świeci. Wszystko mija po ok. minucie lub dwóch. Niekiedy nie muszę nawet używać pudru, bo fluid "wsiąka" w skórę. Jak dla mnie- ideał !!


Niestety jeśli chciałybyście go kupić, to nie dostaniecie go w większych drogeriach i to jest wada. Osiedlowe drogerie powinny go mieć.
 Polecam fluid szczególnie osobom z cerą suchą, bądź mieszaną. 
Ja jestem z niego bardzo zadowolona :)






2 komentarze:

  1. Moja koleżanka ma fajny fluid z Ingrid, za cenę troszkę wyższą, ale kryje rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za 7,70? ;)
    to faktycznie za taką cenę działanie jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń