niedziela, 9 czerwca 2013

Lovely, Curling Pump Up Mascara

Długo szukałam odpowiedniej dla siebie mascary. Z racji tego, że mam proste rzęsy i średniej długości, zawsze chciałam mieć długie i podkręcone.

Taki efekt dała mi mascara Lovely, Curling Pump Up- podkręcająca i pogrubiająca rzęsy.


Przyciągnęła mnie do niej cena- 8.99 zł, wygląd zewnętrzny oraz szczoteczka. Najważniejsze, że nie ocieka po niej tusz, tylko zawsze jest na miejscu. Miałam już wiele mascar i niekiedy za szczoteczką ciągnął się strumyk tuszu. 


Tusz na rzęsach utrzymuje się u mnie cały dzień bez większych problemów. Cały dzień również są podkręcone i pogrubione. Z pewnością jeszcze nie raz ją kupię, bo przypadła mi do gustu :)

Dla niedowiarków:

Rzęsy przed pomalowaniem


 i po malowaniu

Jest różnica, co nie ? :D
A Wy co myślicie o tej mascarze ? Miałyście może kiedyś, albo używacie jej ? :)

Pozdrawiam !

7 komentarzy:

  1. Ja używam jej od kilku lat ;) I nie zamierzam zamieniać jej na inną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt. Ja przyznam szczerze iż mało kiedy używam maskary czy w ogóle się maluję, ale nad tą maskarą bym się zastanowiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o tej maskarze,większość blogerek o niej pisze, może kiedyś po nią sięgnę:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Award :)
    Zapraszam ;)
    http://ancyssko155.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio zakupilam i jestem podwrazeniem, mysle ze to bedzie moj staly kosmetyczny zakup

    OdpowiedzUsuń
  6. O coś dla mnie. Muszę sobie taką sprawić :) - ale to dopiero jak ta co kupiłam w zeszłym tygodniu mi się skończy hehe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym tuszu, ale nigdy go nie testowałam. Muszę go zakupić ; )

    OdpowiedzUsuń